Reden: efficiëntie slag voor zowel klant (eenmalig gegevens invoeren) als ook voor BME opleidingen, werken met correcte gegevens, reactiesnelheid verhogen.

Vermindering van fouten in gegevens cursist en bijvoorbeeld aanwezigheid registratie.

minder papier, minder toner, alleen relevatie registratie gegevens.

Mogelijkheden creëren voor toekomstige PE en E-learning activiteiten.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voor het eerst kennis maken met onze nieuwe website/een cursus boeken.

Graag eerst onderstaande stappen doorlopen, voordat je iemand aanmeld voor een cursus

Hiervoor moet je je eerst aan melden. (rechts boven “inloggen”)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Via onderstaande scherm kun je je aanmelden

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als je je aanmeld komen er een aantal vragen, deze worden alleen de eerste keer gevraagd.

Deze worden voor toekomstige boekingen, uitreiken certificaat, etc. gebruikt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als je klaar bent met het invullen van zoveel mogelijk gegevens, klik je op “Stuur in!”

Opmerking: insturen lukt niet als niet de meest noodzakelijke gegevens zijn ingevuld.

 

Na het inschrijven, wordt je bedankt voor het inschrijven 😊.

 

 

 

 

 

Nu moet de Backoffice aan het werk, de gegevens controleren, helaas kan er nog even geen cursus worden geboekt.

Je krijgt een mailbericht op de hiervoor ingevoerd mail adres.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Met deze gegevens kun je weer inloggen, zoals je ook in de eerste stap deed.

Rechtsboven “inloggen”

 

 

 

 

 

 

 

 

Bij de volgende stap voer je je gebruikersnaam en wachtwoord in, zoals gevraagd in de mail.

kies nu niet voor aanmelden maar voor inloggen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er is nu een nieuw menu beschikbaar “BME Portaal”

Via “onze cursussen” kun je nu een cursus boeken….voor je zelf.

 

 

 

Wil je een cursus boeken voor een medewerker of collega, dan moet je nog een paar stappen doorlopen.

Rechtsboven is er een menu. Klik op “persoonlijke gegevens” ,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Op de nieuwe pagina zie je de volgende tegels:

 

 

 

 

 

Wil je een medewerker/collega toevoegen? Klik dan op “toevoegen collega” .

Hier kun je de gegevens van een medewerker/collega toevoegen en hem/haar toevoegen aan de BMEportaal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Via "cursus aanbod" of via"Onze cursussen" kun je een cursus boeken

 

 

 

 

 

 

Of via

 

 

 

 

Kies de gewenste cursus en cursusdatum.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selecteer bij "Deelnemer" de cursist die je wilt aanmelden voor de cursus.

Indien de factuur voorzien moet zijn van een opdrachtnummer/referentie, vul deze dan in bij "opdrachtnummer/referentie"

Klik rechts  onder op “inschrijven”

Je ontvangt zo snel mogelijk een bevestiging van inschrijven.

 

De reeds ingevoerde gegevens, worden onder meer gebruikt voor de certificaten, aanwezigheidsregistratie op de cursus en bijvoorbeeld correspondentie, zoals bevestigingen en uitnodigingen.

 

Bij elke volgende cursus boeking worden deze gegevens gebruikt en zijn ze reeds voor je ingevuld.

Dit betekend dat bij alle toekomstige inschrijvingen de meeste gegevens al voor je zijn ingevuld.

Via “personen beheer” kun je deze gegevens, indien nodig aanpassen.

 

In het “BME portaal” zie je onderstaande tegel

 

 

 

 

 

Hier kun je mensen toevoegen aan je organisatie, of blokkeren (mensen die uit dienst zijn gegaan)

Of een overzicht krijgen van de geboekte cursussen (cursus inschrijvingen)

 

 

 

 

 

Rechts kun je verder gegevens aanpassen en de klantkaart bekijken.

In de klantenkaart zie je alle gegevens die bij BME opleidingen bekend zijn.

Indien nodig kun je de gegeven aanpassen.